ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: yigit tekin karabasan geceler

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

16.3.07

yigit tekin karabasan geceler

Karabasan Geceler - Yiğit Tekin

Yar yar deyişine
Yar yaban sevişine
Biçare bulamadım
Dalıpta gidişine
İki gözüm önüme aksın
Yaslardayım yüzüm
Ehramına dağılsın
Tutuklama sorguların
Canımı alsın

Karabasan gecelerde sararsın beni
Uçuklayan dudağına sorarsın beni
İki damla gözyaşınla ararsın beni

Umutsuzluğu ihraç eden bir çok ülkenin
Herhangi bir şehrinde bıraktım seni
İnzivaya çekilmiş bu hikayenin hüzün dolu
Tetiğini çoktan çektim
Seni öldüreli çok oldu
Şimdi benden de betersin
İyi ve güzel
Hakikate bel bağlamış saf dillerden
Bir habersin
Belki çıldırmak üzeresin
Hayati burguların tükenmekte
Gazete manşetlerinde aristokrat bir ferman
Olurken ölüm ilanın karanlığın ardısıra
Çığlıklar ve uğultular eşliğinde sevdamdır
Uğurladığım

Labels: , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex