ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: murat boz maximum

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

16.3.07

murat boz maximum

aşkı bulamam ben

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacaklarından

Kimini profilden
Kimini belinden
Kenarından yada köşesinden
Kimini kıvır kıvır saçlarından

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacaklarından

Kimini göbeğinden
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim of aman
na na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacaklarından

Kimini göbeğinden
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim of aman
na na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Uğrarım hepsine fazla kalamam
Sormam telefon karıştırmam
Biranda müptela olurum hemde
Üzmem çünkü ben yarıştırmam

na na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben (x2)


umrumda değilsin

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin
Beni yakmakla kalmayıp
Küllerimin üstüne gül dikmişsin

na,na,na,na,na
na,na,na,na,na
ooooo,ooooo

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin
Beni ansın sevgilim
Umrumda bile değilsin

na,na,na,na,na
na,na,na,na,na
ooooo,ooooo


Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz çekip uzaklara gitmişsin
Beni yakmakla kalmayıp
Küllerimin üstüne gül dikmişsin

Beni unutmak için yeminler etmişsin
Gözlerim gelmiş aklına vazgeçmişsin
Benden habersiz uzak diyarlara gitmişsin
Beni ansın sevgilim
Umrumda bile değilsin

maximum

kaç zaman dır
rüya görmez oldum
çoktandır yanlız yatar oldum
senden beri gittiğin günden beri tablaları külle doldurur oldum
kaç zaman dır seni görmez oldum soruları kendim yanıtlar oldum
aynalara boş gözle bakar oldum
sana aşkım minimum
sana öfkem maximum

üzüleceksin

Öğreneceksin beni sevmeyi
Unutmasan da geçmişi
Yaşanmışı ve bitmişi
Duyacaksın sesimi
Senin için çarpan yüreğimi
Üzüleceksin işte o zaman
Boşa oyaladın zamana beni
Görmeye mi yeni başladın
Anlatınca ben kendimi
Seni karşılıksız sevdiğimi..

püf

kalmadı tahammülüm gücüm gözgöre göre tükeniyorum
mecnun misali pervanenim ama günbegün soluyorum
hastayım sana ben tescilli vurgununum
küt küt atıyor kalbim gönül tutuklunum

püf de üfle yanıyorum
mum gibi alev alev eriyorum
hanidir bu gönül divane
senin için tütüyorum
kaşına gözüne boyuna posuna yavrum
tütütütü maşalah
bi hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah
endamın havan yakıyor yeri göğü
tütütütü maşalah
sabrın sonu selamettir benimsin inşallah

al varımı yorumu feda olsun sana bu can
el üstünde tutarım başıma tac ederim seni inan
hastayım ama gel görki sensiz halim duman
aşk bu gözü kör gel kurtar beni bu azaptan

ben o bildiğin havarilerden değilim güzelim
aşk için ölenlerdenim sevdim mi tam severim
fazla naz aşık usandırır ya hafife alma beni
elini çabuk tut acilen bence kaçırma beni

Labels: , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex