ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: ibrahim tatlıses bende isterem

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

16.3.07

ibrahim tatlıses bende isterem

01 Yakamoz

Yağmur yağar ıslanırsın vay aman
Güneş doğar kurumazsın vay aman
Ay ışığı der durursun vay aman
Yakamozsun sen...

Sessiz sessiz ağlar gibisin vay aman
Güneş doğdu gideceksin vay aman
Bırak ay gitsin sen kal bu gece vay aman
Umudumsum sen

Söz-Müzik: Ahmet Kaya

02 Allahım Neydi Günahım

Allahim neydi günahım
Günahım neydi Allahım
Dualarımda yalvarmıştım
Onla olmaktı isyanım

Can yoldaşım arkadaşım
Kaderimdi sen yazmıştın
Ben nerde yanlış yaptım

Bitti dünyam ziyan oldum ziyan
Ah bir anlasam nerede nerede nerede
Ben nerde yanlış yaptım

Mumlar yakmıştım yalvarmıştım
Sen yazmıştın olabilirdi
Sevgi yeterdi sen kaldırdın
Allah'ım

Ben nerde yanlış yaptım
Allah'ım

Söz-Müzik: Kayahan

03 Sormadın Beni

Ah yine akşam oldu güneş batıyor
Çekilmez dertlerle hasret başlıyor
Nerden bileceksin ne hallerdeyim

Ah yağmurlar yağdı yine taşdı gözüm hep
Şimdi sensiz sokaklarda köşelerdeyim
Başbaşa kalmışım yine hayallerimle
Nerden bileceksin beni ne hallerdeyim

Bir gün merak edip bulmadın beni
Bir gün arayıpta sormadın beni
Sormadın beni ne hallerdeyim

Ah bir gittin dönmedin bir daha geri
Bu nasıl sevgi ah öldürdü beni

Ah yağmurlar yağdı yine taştı gözüm hep
Şimdi sensiz sokaklarda köşelerdeyim
Başbaşa kalmışım yine hayallerimle
Nerden bileceksin beni ne hallerdeyim

Söz: Tahir Paker
Müzik: Sait Büyükçınar

04 Hor Görme

Nerde boynu bükük bir garip görsem
Hor görme kim bilir ne derdi vardır
O garip halinde ne sırlar gizli
Onu bu hallere bir koyan vardır

Ah o garip halinde ne sırlar gizli
Onu bu hallere bir koyan vardır
Belki benim gibi sevdigi vardır

Madem yaşamaya geldik dünyaya
Benim de herşeyde bir hakkım vardır
Sevmiyorsan hor görme bari
Benim de senin gibi Allahım vardır

Nice ümit dolu hayat yolunda
Yolunu kaybetmiş garip ne yapsın
Herşey haktan ama zulmetmek kuldan
Gönül bir zalimi sevdi ne yapsın
Gönül bir vefasız sevdi ne yapsın

Madem yaşamaya geldik dünyaya
Benim de herşeyde bir hakkım vardır
Sevmiyorsan hor görme bari
Benim de senin gibi Allahım vardır

Söz-Müzik: Orhan Gencebay

05 Başı Belalım

Elimde olsa hiç ağlar mıydım
Elimde olsa bel bağlar mıydım
Yıkılsın dağlar açılsın yollar
Senin elinden içim kan ağlar

Başımın tacı kara sevdalım
Gözümün nuru başı belalım

Elimde olsa hiç sever miydim
Elimde olsa dert çeker miydim
Ayrılık çöktü belimi büktü
Senin hasretin canıma yetti

Başımın tacı kara sevdalım
Gözümün nuru başı belalım

Söz: Namık Kızılırmak
Müzik: Mustafa Beyazkuş

06 Bende İsterem

Ahmedin, mehmedin sevgilisi var
Benim kollarım neden bomboş kaldılar
Onlara sevdanın çiçekli dalları
Bana da sevdanın dikenli yolları
Ey ben anlamam anlamam
Ahmet, mehmet dinlemem

Ben de isterem elma gibi yanaklardan
Ben de isterem kiraz dudaklardan
Yetim miyem öksüz miyem

Ahmedin, mehmedin sevgilisi var
Benim kollarım neden bomboş kaldılar
Onlara sevdanın çiçekli dalları
Bana da sevdanın dikenli yolları
Ey ben anlamam anlamam
Ahmet, mehmet dinlemem

Ben de isterem kiraz dudaklardan
Ben de isterem elma yanaklardan
Öksüz miyem yetim miyem

Söz-Müzik: İbrahim Erkal

07 Fırat

Su fıratın suyu akar serindir
Ölem ölem derdo ölem akar serindir
Yarimi götürdü anam kanlı zalimdir
Ölem ölem kanlı zalimdir nasıl gülem

Daha gün görmemiş taze gelindir
Ölem ölem derdo ölem taze gelindir
Söyletmeyin beni anam yaram derindir
Ölem ölem yaram derindir nasıl gülem

Kömürhan köprüsü harput'a bakar
Ölem ölem derdo ölem harput'a bakar
Kör olası zalım fırat ocaklar yıkar
Ölem ölem ocaklar yikar nasıl gülem

Ahbapların gelmiş ağıtlar yakar
Ölem ölem derdo ölem ağıtlar yakar
Söyletmeyin beni anam yaram derindir
Ölem ölem yaram derindir nasıl gülem

Söz-Müzik: İzzet Altınmeşe

08 Yol Ver Dağlar

Başı duman pare pare
Yol ver dağlar yol ver bana
Gönlüm gitmek ister yare
Yol ver dağlar yol ver bana

Ömrümün uzun yolu
Çekip gitsem yare doğru
Gözlerim yaş dolu dolu
Yol ver dağlar yol ver bana

Aşık olmak benim karım
Çok aradım nazlı yarim
Dudu dilim sitem karım
Yol ver dağlar yol ver bana

Karlı dağarda esmedim
Ben o yare hiç küsmedim
Daha umudumu kesmedim
Yol ver dağlar yol ver bana

Söz: Aşık Yener
Müzik: İsmail Özden

09 Yanağı Gamze

Bir güzel sevmiştim yanağı gamze
Benziyordu gülüşleri saz ile söze
Aldılar elimden kaderle felek
Ayırdılar sevenleri kıydılar bize

Öldürseler beni sevdamız ölmez
Seni nasıl sevdiğimi kimseler bilmez
Sensiz yaşayamam haberin var mı?
Adını kalbime yazdım kader silemez

Söz-Müzik: Özer Senay

10 Bu Gece

Bu gece ah bu gece vallah billah bu gece
Çifte kurbanlar kesin yar gelecek bu gece
İpek gömlek giymişem gül kokular sürmüşem
Gelim koynunda yatam seni çok özlemişem

Aman dokunmayın çok fenayım
Baykuş tünemiş binayım
Çeyrek aydır ayaktayım ben bende değilem bügün

Kendimde değilem bugün
Aman güzel saçların sarışın anan baban öle
Aman ne küstürürsün ne de barışık

Sevenlere kıymayın seveni ayırmayın
Ben onsuz yaşayamam yarama tuz basmayın
Bu gece ah bu gece vallah billah bu gece
Çifte kurbanlar kesin yar gelecek bu gece
Mumlar yansın davul çalsın yar gelecek bu gece

Söz: Ali Gencebay - Hilmi Şahballı
Müzik: Ali Gencebay

11 Çoban
Çoban olur bu sevdayı güderim
Sanma sensiz bu diyardan giderim
Dört kitap üstüne yemin ederim
Benden başkasına yaretmem seni

Şahin olur gelir seni kaparım
Bulutların arasına saparım
Bilirsinki dediğimi yaparım
Benden başkasına yaretmem seni

Duman olur bacanızda tüterim
Bülbül olur bahçenizde öterim
Göze aldım yirmi sene yatarım
Benden başkasına yar etmem seni

Söz: Selahattin Sarıkaya
Müzik: Yaşar Güzelel

12 Nerelere Gidem
Yetmedi mi benim senden çektiğim
Yetmedi mi sana boyun eğdiğim
Ne yapsam da atıversem içimden
Yoksa bir kaza çıkacak elimden

Nerelere gidem senin elinden canım
Nerelere gidem senin elinden aman

Cümle alem hep bizi konuşuyor
Kimseye diyecek sözüm olmuyor
Çıkmazlarsa girdim senin yüzünden
Yoksa bir kaza çıkacak elimden
Yeter artık bıktım senin sevginden
Yoksa bir kaza çıkacak elimden

Nerelere gidem senin elinden zalim
Nerelere gidem senin elinden aman

Söz: Şamil Benli
Müzik: Yusuf Salman

Labels: , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex