ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: SEZEN AKSU - ERKEKLER

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

23.2.07

SEZEN AKSU - ERKEKLER



Erkekler
Single 1998

Erkekler Etnik Remix

Yalnızlık Allah'a mahsus
Yalnız yatmak mı, ay ay imkansız
Biri mutlaka olmalı
Seni acil unutmalı
Ya olmazsa seni şeytanın şahidi sus
Çivi çiviyi söker, sökmezse şansına küs
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Ooof pabucum sıkıyor
Ooof içim sıkılıyor
Burda hayat şöyle böyle
Yaşıyoruz zar zor öyle
Şimdilik sensiz olmadı
Tüh, taş yerini bulmadı
Sen nasılsın iyi misin
Ne var ne yok hasta mısın
Yoksa benim gibi boşta mısın
Elimi sallasam ellisi
Başımı sallasam tellisi
Ooof pabucum sıkıyor
Ooof içim sıkılıyor

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Goran Bregoviç



Helal Ettim Hakkımı

Gözü kör, dili taş duvar
Konuşmaz istasyonlar
Trenler çığlık çığlık
Ayrılık katar katar
Bir bahar akşamıydı
Beni burda koydun yar
Söz verip de almadın
Sarı ayva kızıl nar
Yemin ettin bin kere
Kutsal kitap üstüne
Ben ölemedim bir türlü
Vurgun vurgun üstüne
Tutamadım ahdını
Düğün bayram ettiler
Baban yazdı bahtımı
Bizi kurban seçtiler
Ben başka yastıktayım
Sen ele kuşak çözdün
Ne ben mahremim ne sen
Kavlimizi sen bozdun
Bahtiyar ol gözüm yok
Rabbim verir sabrını
Bu hesap böyle bitsin
Helal ettim hakkımı

Söz: Sezen Aksu, Meral Okay
Müzik: Goran Bregoviç

Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex