ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: SEZEN AKSU - DÜŞ BAHÇELERİ

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

23.2.07

SEZEN AKSU - DÜŞ BAHÇELERİ



Düş Bahçeleri
1996

Seni Yerler

Sen bizim mahalleye
Geldin geleli canım
Bizde ne akıl kaldı
Ne de fikir bittik
O endam eda
Nedir öyle hey yavrum
Kaç yıllık arkadaşlar
Birbirimizi sattık
Ben sokak kedisi gibi
Sürtünüp yerde
Komşunun kızı
Kampta sporda stepte
Terzi Mukaddes satıp savdı malı mülkü
Gizlisi saklısı kalmadı
Topumuz niyette
Ye ye ye çıtır çıtır
Ye ye ye kıtır kıtır
Ye ye ye ye ye
Hey seni yerler yerler
Seni ham yapar bu zilliler
Yaylanmadan yürü
Yoksa günah bizden gider
Bu kadar cilvelisi
Olur mu be erkeğin
Delikanlı mısın kız mısın
Anlıyalım artık hop usta
Sen başımıza bela mısın

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Yarası Saklım

Bir kırık gençlik hikayesi
Yok mudur sevdanın çaresi
Hasretin kızıl haresi
Çileli başıma gelip taç oldu
Ah yine o gurbet bestesi
Günün minesi soldu
Yaralı kuşum hazan güneşim
Güz ayazında kor ateşim
Bir sözün uçur göğüm gün açsın
Yadeller aldı bizi
Haberini sal kara bahtlım
Beni yanına al yarası saklım
Üzerime hatıran yağıyor
Bu yokluk yaktı bizi

Söz: Sezen Aksu, Yelda Karataş
Müzik: Sezen Aksu



Bile Bile

Bir arada olabilmek ne mümkün, bir arada kalabilmek imkansız.
Seneler alıp gitmiş, ne var ne yoksa herşeyi.
İnanılmaz değişen ben miyim? İnanılmaz bu yabancı da kim?
Sen misin böyle uzak, veda sözleri söyleyen.
Geri dönmek inan işten değil, hani var ya tutamazsın kendini.
Bir ümitle ya olursa dersin hep, bile bile her şeyin bittiğini.
Sonradan kor sonradan kor, ayrılıklar an be an
Akıp gider,akıp gider zaman sana aldırmadan.

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Kaçın Kurası

Gönül gözüm kapalı
Bilerek sana yazılıyorum
A penceresi aralı
Her yanına bayılıyorum
Yavrum baban nereli
Nereden bu kaşın gözün temeli
Sana neler demeli
Ay seni çıtır çıtır yemeli
Anam babam aman
Kaçın kurrası bu
Ne baş belası bu
Gönül kirası ahh
Aman bize nasib olur inşallah
Boyuna da posuna da bin maşallah
Senden gelecek cefalara
Nazlara sözlere sazlara eyvallah

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu


Le le le

Gözümün içine baka baka
Oynaşıyor ellerle
Cehennemde yanarsın sen
Bu dudu dillerle
Kanından mı sütünden mi
Sülalenden mi bilmem
Yarışırsın çapkınlıkta
Deli ellerle
Nerelere gideyim
Nasıl edeyim
Sen aklımı tut yarabbi
Le le le le la aaa
Le le le le la aaa
Le le le le la aaa
Le le le le la havle
Seni bana dediler de
Ben inanmadım
Ateşlerde korlarda
Böyle yanmadım
Ne günah ettim ne ah aldım
Ne de ruhumu sattım
Kader böyle
Para pul yok avuçta elde

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Rakkas (Remix 1)

Rakkas geldi meydane
Al bastı ak gerdane
Ay ay ay ay ay ay canlar
Böyle dilber gördün mü?
Ey meclis-i şahane
Ay ay ay ay ay ay canlar
Aşk ile Allah Allah
Vur tele vur zile yallah
Cihan da böyle yanıyor
Yansın yosmam salla
Salla salla gül memeler çağlasın
Salla salla yer yerinden oynasın
Bu dem talan çağıdır
Yer ki Meram bağıdır ay canlar
Sen kıvır çevir rakkas
Bu hal dünya halidir
Ay ay ay ay ay ay canlar

Söz: Sezen Aksu, Yelda Karataş
Müzik: Atilla Özdemiroğlu



Yalnızlık Senfonisi

Anladım sonu yok yalnızlığın
Hergün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp
Yeniden ayağa kalkmak
Yalnızlığım yollarıma
Pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum
Bulutlar yüklü
Ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Düş Bahçeleri

Yürüyorum düş bahçelerinde
Dördüm düşümden büyük bahçe yok
Yüreğimin kuşları konmuş
Telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok
A benim dilsiz dillerim
A benim sessiz ellerim
Yakala saçından tut hayatı
Çevir yüzüne öp öp
Duruyorum vaktin seherinde
Değiştirdim takvimleri gece yok
Yüreğimin kuşları konmuş
Telgrafın tellerine
Neşesi gurbet selamlarından çok

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu, Onno Tunç



İki Gözüm

Yok mu senin insafın yok mu
Bir güler yüzün çok mu
Dağ mısın taş mısın
Uzak mı bu eda bu hal tuzak mı
Hak mısın bana yasak mı
Dost musun düşman mısın
İki gözüm seneler geçiyor
Gönül ektiğini biçiyor
Bir selam lütfet
Bu ne çok hasret
Gel barışalım artık
Can özüm bahar geldi
Dalları kiraz bastı
Yedi kat eller yakınım oldu
Gel kavuşalım artık

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Zalim

Ten beyaz saç kızıl güller
Kahkahasında bülbüller
Kirpiği kapkara tüller
Ben o afete vuruldum
Göz değil nakış mübarek
Bendeki aşk değil ibadet
Elleri sevdi nihayet
Ben ebedi saadetten kovuldum
Gölgemi aldım yanıma
Vurdum hasretin yoluna
Benzedim bahtsız mecnuna
Yüce Mevlâ'ya sığındım
Seyret perişan halimi
Bende akşam olmakta
Dostlar seyrelmiş
Beyhuda lafla vakit dolmakta
Avare oldum serseri oldum
Terki diyarda zalim senin Allahın yok mu
Yarin gözü yüksekte
Benim bir kuru aşkım var
Düşmanlarım nisbette be ey kara vicdanlı yar
Yağdı saçlarıma genç yaşımda
Lapa lapa kar zalim senin Allahın yok

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Eldar Mansurof



Onursuz Olmasın Aşk

Bak yüreğime bak
Ateşimi gör, içimi hisset
Hadi hazırım yeter ki
Onursuz olmasın aşk
Gel sokağıma gel
Penceremi aç, yatağıma gel
Hadi hazırım yeter ki
Onursuz olmasın aşk
Ölürüm yoluna ölürüm de
Yine boyun eğmem
Yakarım dünyayı uğruna
Ama sana eğilmem
Öyle sınırsız öyle derin
Öyle çok severim ki
Korkarsın
Kuruyup çöle dönsem de
Pare pare olsam da yenilmem

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu, Uzay Heparı



Rakkas (Remix 2)

Rakkas geldi meydane
Al bastı ak gerdane
Ay ay ay ay ay ay canlar
Böyle dilber gördün mü?
Ey meclis-i şahane
Ay ay ay ay ay ay canlar
Aşk ile Allah Allah
Vur tele vur zile yallah
Cihan da böyle yanıyor
Yansın yosmam salla
Salla salla gül memeler çağlasın
Salla salla yer yerinden oynasın

Söz: Sezen Aksu, Yelda Karataş
Müzik: Atilla Özdemiroğlu

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex