ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ: SEZEN AKSU - ADI BENDE SAKLI

ŞARKI SÖZLERİ - ŞARKI SÖZÜ

23.2.07

SEZEN AKSU - ADI BENDE SAKLI



Adı Bende Saklı
1998

Tutuklu

Ne senden öncesi, ne senden sonrası
Ayrılık aman, ölümden yaman
Geçmiyor zaman geçmiyor
Ne anam, babam, ne hoş hatıram
Yetmiyor canım yetmiyor
Ben sende tutuklu kaldım, kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım, bana mısın demiyor
Sakladım gözlerimi, sustum hep sözlerimi
Yandım yar közlerimi, savur savur bitmiyor

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Kaderim

Az gittim, uz gittim, eğri gittim düz gittim
Yar sen sen diye bittim,
Uçurum gözlerinde, açık saçık sözlerinde
İhanet yüzlerinde yittim
Kaderim kastın mı var, ya sen gel yada beni aldır
Yeminin ahtın mı var, hasretten yüreğim hardır
Ya bu ateşi söndür ya beni öldür
Ya da bu kalbimi bu bedenden sür

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu


Hazan

Yoruldum alınmaktan
Kırılmaktan yıllar yılı peşinde
Kovuldum cennetten cehennemden
Öldüm öldüm dirildim içimde
Sen her su veren ele açan kolay çiçek
Bende hazan, bende hüzün,dert bende
Yetimim sensiz, yurtsuz yersiz
Dilerim bensiz anlayacaksın
Ölürüm yoluna ,sonum olacaksın
Günahın boynuna ,onun koynuna
Ne zaman doyacaksın

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Erkek Güzeli

Gözlerim gözlerine kitlenir,
Doyamam seyretmelere seni.
Özledim birkaç saat fazla gelir,
Yağızım yiğidim erkek güzeli.
Gel de eğ şu asi başını,
Kaçırma gel şu olgun yaşımı.
Anladım korkunu telaşını,
Görünce çakmak çakmak yeşillerini.

Seni pamuklara sarmalar sararım
Ne bedel isterim ne hesap sorarım
Ne sitemle güzel kalbini yorarım
Sakınma tatlı dillerini
Ben yazdım,ben bozdum
Kaç sevdayı gezdim, aşkın aslını sezdim
Hadi gel al sonuna kadar
Sonuna kadar al, sonuna kadar al

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu


Kusura Bakma

Bak deme bana
Bakamam gözüne
Gül deme bana
Gülemem yüzüne

Kusura bakma
İş işten geçti
Olamayız artık
Eskisi gibi

Benimde gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner

Her şey mal mülk
Her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Yok deme bana
Sen de ben gibisin
İsteseler canını verirsin

Kusura bakma
İş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Ruhuma Asla

Yetmez tacını tahtını bahtını versen yetmez
Varını yoğunu çoğunu sersen yetmez
Eğmez başını bu yürek, ölse çula çuputa eğmez
Ruhum aşkın esiri başka esaret sevmez
Malımı al mülkümü al, olsa gel samur kürkümü al
Yerimi yurdumu uykumu, tende en kuytumu al
Ama senin değilim yar değilim, sebebi var bahanesi yok
Üstelik divanen delinim, tam kalbime gelmedi ok
Çekmişim isyan bayrağını, dalgalanır başımda hür
Sen diken sal üstüme üstüme, bende deste deste gül

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



Adı Bende Saklı

Bölünür sancıyla uykular
Sığınak değil en kuytular
Gökte ay on dört
Ben dolunay
Son hatıranı sinene sar
Bu kadarına razıyım yar

Uzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık hikayenin de adı bende saklı

Dalda muhabbette kumrular
Bana ayrılığı sordular
Dedim yangın, afet
Dedim kar
Dedim adet aşkı vururlar
Dedim adet aşkı vururlar

Söz: Sezen Aksu, Meral Okay
Müzik: Yorghos Stavrianos



Ben Sevdalı Sen Belalı

Sen beni unutmuş gibisin
Ben hala deliyim hala sevdalı
Yaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalı
Çekmeye razıyım kaprislerini
İstersen zincire vur ellerimi
Ne olur bir tanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı
Sen benden vaz geçmiş gibisin
Ben hala tutkunum hala yaralı
Yaktığın ateşi söndüremedim
Sen hala çılgınsın hala belalı
Bu sevda bir anda bitirilir mi
Gerçekler yalana dönebilir mi
Ne olur bir tanem anla halimi
Ben hala deliyim hala sevdalı

Söz: Selami Şahin
Müzik: Selami Şahin



Şimal Yıldızı

Sen kalbimin efendisi
Hayatımın kıymetlisi
Hey uzun yol arkadaşım
Şimal yıldızım, neredesin
Nasıl havalandın
Hasar almadan bu tufandan
Bak ben yaralandım
Kayıtsız şartsız adanmaktan
Nasıl havalandın
Hasar almadan bu tufandan
Bak ben paralandım
İmkansıza bağlanmaktan
Git sereyim yoluna yeni serüvenleri
Yakalım gitsin bütün nedenleri

Söz: Sezen Aksu, Meral Okay
Müzik: Sezen Aksu



Yola Çıkmalı

Söylersem anlar mısınız
Ben çıkamadım içinden
İzlenip fişlenmeler
Maksat kolaylık
Arada ağlar mısınız
Siz de yerli yersiz
Gizlenip saklanmalar
El mecburiyetinden
Ah kelimeler dünyası
Züğürdün rüyası
İçinizden hangisi cesursa
Öne çıksın hemen
Ama bence kaçın düello bu
Kaçın manasız
Yarıştırılıp yarıştırılıp
Yatıştırılırsınız
Yola çıkmalı,yola çıkmalı
Yola çıkmalı hemen hemen
Ne isem ne kadar isem
Kabullendim gitti
Hani yetebilseydim değiştirirdim vitrini
Azıcıkmışım anladım görüp hissettikçe
Suyun ağacın, toprağın bilgeliğini

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu



İnce Mevzu

Köprüye baktım yapan yapmış
Geçemedim altından üstünden
Mevzuya baktım ince kalmış
Hadi dolana dolana başa döndüm mü ben
Anlıyor musun bir tanem
İçimden geldi denendim
Hem aşkta hem işte bu yarışta
Korkarım yine ben elendim
İlele...
Hocayı da buldum öğrendim
Koyamadım dersimin adını
Ben kocayı da buldum evlendim
Ama olamadım evimin kadını
2 kere2 etti 4
4x4 çarp 16
Böldüm 16'yı ortadan
8' i de buldum e daha ne
8'den düştüm -5
3 tam kaldı elimde
Çıkartım, böldüm, topladım
Tutmadı hesap kitap bende
Ben nerede aklım nerede
Doğruyu bulsam bir kerede

Söz: Sezen Aksu, Mustafa Sandal
Müzik: Mustafa Sandal



Denge

Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım
Tanrınız büyük amenna
Şiiriniz adamakıllı şiir
Dumanı da caba
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız
Bütün ağaçlarla uyuşmuşum
Kalabalık ha olmuş ha olmamış
Sokakta yitirmiş cebimde bulmuşum
Ama sokaklar şöyleymiş
Sokaklar şöyleymiş
Ağaçlar böyleymiş
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız
Aşkımda değişebilir gerçeklerim de
Pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı
Yan gelmişim diz boyu sulara
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum
Hiç birinizle döğüşemem
Siz ne derseniz deyiniz
Benim bir gizli bildiğim var
Sizin alınız al inandım
Morunuz mor inandım
Ben tam kendime göre
Ben tam dünyaya göre
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız

Söz: Turgut Uyar
Müzik: Sezen Aksu, Aykut Gürel



Adı Menekşe

Bu şehrin meydanlarında,
Garında,
Rıhtımında,
Sensizlik bir türlü
Yakamı bırakmıyor
Bütün dudaklarında, kahvelerde
Büyük, küçük yalanların
Dönüp dönüp vuruyor
Ansızın vuruyor beni yerden yere
Yok ettim salındığın
Billur aynaları
Şimdi uzun uykuların
Tam zamanıdır
Bir yorgan misali örtündün
Yalnızlığı
Bu yılda aşk buraya hiç uğramadı
Silinsim izim, hiçliğim sokakta kalsın
Gölgemi yakın,
Bu dünya beni yok saysın
Emanet ettim
Bıraktığın herşeyi
Dedim siz susuz bırakmayın menekşeyi

Söz: Sezen Aksu, Meral Okay
Müzik: Sezen Aksu, Aşkın Arsunan

Labels: , , , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home


 
google adwords reklam ktunnel sexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsexsex